محمد نيكانمحمد نيكان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

نیکان تک ستاره شبهای من

دندونپزشکی

1392/8/19 11:55
نویسنده : مامان مرضیه
229 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی:از دیروز شروع به درست کردن دندونات کردیم و از قبل واسه دیشب نوبت داشتیم الهد مامان قربون شجاعتت بشه پسرک قوی مامان.از ظهرش واست راجع به مراحل کار توضیح داده بودم که آشنایی داشته باشی خیلی خوشحال وارد اتاق شدی یه سلام بلند به خانم دکتر کردی و روی یونیک نشستی خیلی شجاعنه .آمپولو که خوری گریه افتادی قربونه اشکات بشم ولی خودتو کنترل کردی خانم دکترم گفت من برم بیرون که نخوای بیای بغلم .ولی من تمام مدت از لای در نگات میکردم خیل آروم بودی . خانم دکتر از صبوری تو خیلی خوشش آمد آخزشم یه نشان شجاعت بهت داد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

دونه دونه
19 آبان 92 14:46
سلام عزیزم. دماغ کلاه انگری بردز خیلی تیز نمیشه. توی عکس هم اگر ببینید خیلی تیز نیست. اگر کوچیک تر هست هم بافت رو ادامه بدید تا بزرگ بشه. اگر بتونید عکسش رو بذارید راحت تر میتونم راهنمایی تون کنم
ممنون که بهم جواب دادی عزیزم عکسش رو تو همین وبلاگ میزارم
مامان پرهام
20 آبان 92 11:07
خاله فداي صبوريت بشه نازگل شيطون بلا
مامان بهار مهرنگار
18 آذر 92 12:09
آفرین نیکان عزیز. چه مامانی هنر مندی .عزیزم من دوست دارم با هم بیشتر اشنا بشیم اگر مایلی پیغام بده منتظرم گلم ممنون عزيزم حتما منم دوست دارم با شما آشنا شم الانم آمدم وبتون باز نشد انشالاه دوباره