محمد نيكانمحمد نيكان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

نیکان تک ستاره شبهای من

تولد بهتريت هديه زندگيم

1394/9/25 11:36
نویسنده : مامان مرضیه
674 بازدید
اشتراک گذاری

اي زيباترين ترانه هستي بدان شب ميلادت برايم ارمغان خوبي ها و زيباييهاستمحبت

تولد 6 سالگستو 4 نفري جشن گرفتيم بابا حساب آوردن ني ني تو راهخندونک

مامان جون و خاله راضي اينا هم كه مشهد بودن

 

بابايي يه تبلت خريد واست چون چند وقته خيلي بهانه تبلتتو ميگيري اما اون ديگه خراب شده .چند روز پيشام همش ميگفتي دايناسور ميخواي .منم گفتم واسه تولدت واست بخرم .در واقع از طرف خواهر كوچولو واست خريدم به اضافه بلوز تنت .مباركت باشه .ايشالاه هميشه برق شادي و خوشحالي و تو چشات ببينم

 

پسندها (1)

نظرات (2)

کودک دانا
25 آذر 94 11:51
سلام. وقتتون بخیر. این وبلاگ رو تقدیم میکنم به همه پدر و مادرهایی که آرزو دارن فرزندان پاکی رو تربیت کنند. گلچینی ازکارتون و انیمیشن و سرود های اموزنده و مذهبی برای کودکان آدرس وبلاگ: http://kodakdana.blog.ir/ آدرس کانال: https://telegram.me/koodakdana میتونید از این کارتون و سرود ها در وبلاگتون هم استفاده کنید. مشتاقانه منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم
مامانی
6 دی 94 11:25
مرضیههههههههه نینی تو راه؟؟؟؟؟ اوف چقد شنگول شدم مبارکه روزمو ساختی با این خبرت تولد پسرک هم مبارکه
مامان مرضیه
پاسخ
قربونت عزيز دلمممممممفكر كردي من از قافله عقب ميمونم