محمد نيكانمحمد نيكان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

نیکان تک ستاره شبهای من

سرماخوردگی

1392/10/11 11:33
نویسنده : مامان مرضیه
206 بازدید
اشتراک گذاری

این 2 روز با سرماخوردگی نیکان و پرهام سپری شد انشالاه زودتر خوب بشن.دیروز تصمیم گرفتم ته چین مرغ درست کنم دیدم ماست نداریم با این که بچم مریض بود ولی همیشه سرش واسه سوپری رفتن درد میکنه چون چیزای که دلش میخواد واسه خودش میخره .بهش کفتم مامان جون میری ماست بخری؟

دیدم ابرو هاشو بالا انداخت گفت خیلی جدی:با این وضعیت سرماخوردگی

منو خاله راضی دهنمون وا مونده بود از این جواب کوبندههیپنوتیزم

شرمنده شدم از این چیزی که از بچم خواسته بودم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان رقیه
13 دی 92 22:03
عزیزممممم راس گفته ولی خداییش خیلی شجاعی تنها میفرستیش سوپری؟؟؟؟ نزدیک خونه اس دیگه؟احیانا از خیابون که رد نمیشه آره عزیزم 5- 6 تا خونه بینمون هست اما همیشه خودم دمه در وایمیایستم.اصلا اجازه نداره تنها و سر خود بره.
فاطمه مامان وانیا
14 دی 92 19:25
آخههه گاهی اوقات بچه ها یه چیزا میگن آدم توش میمونه آره تو رو خدا .ممنون که به ما سر زدی عزیزم. بازم بیا خوشحال میشم با هم دوست شیم
مامان حسین جون
18 دی 92 12:27
آخی الهی فداش شم حالا چطوره نیکان جون خوبه بهتره؟ فدای این حرف زدنش مرسی عزیزم خدا رو شکر الان خوبه