محمد نيكانمحمد نيكان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

نیکان تک ستاره شبهای من

یه روز در خونه

1392/11/2 11:19
نویسنده : مامان مرضیه
465 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی:دیروز یه کم سرماخورده بودم و اصلا حال و حوصله بلند شدنو سر کار رفتنو نداشتم گفتم بی خیال امروزو استراحت کنم. تا 10/5 خواب بودم نیکانی که بیشتر خوابید منم بیدارش نکردم تا یه دل سیر بخوابه صبحونه و یه قرص خوردم یه کم حالم بهتر شد بلند شدم شروع به مرتب کاری کردم و جارو(من تو خونه ام که باشم مگه میتونم همش بخوابم همش سیر سیر کارارو میزنم)بعدم به سرم زد یه کیکی چیزی بپزم دستور یه کیک زعفرونی رو قبلا گرفته بودم گفتم همونو بپزم نیکانو فرستادم خامه بخره واسه خودشم پاستیل خریده بود .گفت مامانی میزارم از این پاستیلام رو کیک بزاری خوشکل بشه گریه نمیکنم.آخه خوراکییاش به جونش بستسقهقهه

اینم پاستیلای آقا نیکان که خودش گذاشته کنار کیک

بسیار کیک خوش عطری شد من که عاشق عطر زعفرونم .عصرم تو خونه استراحت کردم تا حالم بهتر شه و تا شب تمام کیکو  با نیکانی نوشه جان کریدم.تو قالب مستطیلی با برش لوزی هم خیلی خوشکل میشه یه دفعه هم ایشالاه اونجوریشو می پزم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان علی
2 بهمن 92 11:24
خوش به حال نیکان هم یه دل سیر خوابیده هم مامانش زحمت کشیده براش یه کیک زعفرونی خوشمزه درست کرده نوش جان
خاله خانم
4 بهمن 92 23:18
كيك خوشمزه اي بود ما خونه مادر جون خورديم
مامان مرضیه
پاسخ
نوش جان
خاله خانم
4 بهمن 92 23:28
تبليغ دستگاه نگين زن ديدي جالب بود برا كار شما فكر كنم خوب باشه تو اينترنت سرچ كن
مامان مرضیه
پاسخ
نه الان میبینم
خاله خانم
4 بهمن 92 23:30
http://kaghaz-rangi.com
ماماني عرفان
6 بهمن 92 12:34
كيكش خوشمزه بود ... اون شب مهموني خورديم ميشه دستور پخت شو بذاري ممنون
مامان مرضیه
پاسخ
چشم عزیزم حتما من اون شب دستورو 2 برابر کردمو پختم