محمد نيكانمحمد نيكان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

نیکان تک ستاره شبهای من

جشنواره سبزه عيد

1392/12/25 10:53
نویسنده : مامان مرضیه
1,211 بازدید
اشتراک گذاری

قبلا گفتم سبزه كاشتم مدل در مدل .از اونجايي كه خيلي زود دست به كار شدم سبزه هام خراب شدن 2 تا سبزه آدمك بود البته من با همون شاهي كاشتم كه بايد تخم چمن ميبود آذمكاش خيلي خوب در آمدن .بيچاره بابايي تمام شهرو دنبال خاك اره چرخيده تا از پاييناي شهر گير آورده آخه همه ام دي اف كار شدن.سال نو مبارك نوشتم كه خوشكل شد اما ميگم زود كاشتم آخريام حوصلم سر رفته بود خوب آب ندادم خشك شد ريختم بيرون خلاصه كلي زحمت كشيده بودم كه يادمم رفت ازشون عكس بگيرم .سبزه اصل كاري روي دامن عروسك بود كه اونو 20ام دوباره كاشتم يعني اولي و چاره كريم انداختم دور يكي ديگه كاشتم دوباره دامن درست كنو كلي بدبختي كه كثل اولي خوب نشد اينم عكسش كه امروز بردم مهد سيني زيري از سري كاشت هاي اول هست كه همونطور مه مشاهده ميكنيد وا رفته .كه عروسك رو گذاشتم روش

اينم سبزه هاي بچه هاي ديگه تو مهد كه مثل مدل عروسك منم توش هست گریه

اون يكي دامنشو خيلي خوب در آورده .پارچه دامن بايد حتما كتوني يا گوني باشه واسه اولي داشتم تموم شد دومي رو رو نخي كاشتم حالتش بد شدهگریه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

علی آقا
25 اسفند 92 11:28
پس سبزه ما کووووووووووووو
مامان مرضیه
پاسخ
علي آقا سبزه ها همه خراب شد همونم به زور در آمد ببخشيد
مامان رقیه
27 اسفند 92 10:18
بابا عروسک تو قشنگتره کهههههههه اون که انگار یه ظرف سبزه اس یه عروسک چپوندن توش معلوم نمیشه دامنشه
مامان مرضیه
پاسخ
عاشقتمممممممم دوست جوني.اتفاقا مربيشونم مدلشو نگرفته بود فكر كردن سبزه رو كاشته عروسكو گذاشته وسطش منم لو ندادم
مامان حسین جون
1 فروردین 93 7:54
وااااای چقدر قشنگهنیکان جون خوش بحالت که همچین مامان باسلیقه ای داری مرضیه جون برات آرزوی سلامتی و تندرستی در کنار خونواده گلت میکنم
مامان علی
5 فروردین 93 9:32
عزیزم عروسک سرامیکی خودتونو چه شکلی کنار اون میزارین . خیلی قشنگ شده من که تا حالا ندیدم
مامان مرضیه
پاسخ
سبزه روی دامن عروسک کاشته میشه باید یه دامن کتونی واسه عروسک بدوزی و تخم شاهی روش بمالی تا سبز شه
پوریا
7 فروردین 93 14:28
سلام سبزتن خیلی قنگه
مامان مرضیه
پاسخ
واي مرسي پوريا جون .هميشه به ما سر بزن عزيزم