محمد نيكانمحمد نيكان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

نیکان تک ستاره شبهای من

عيدانه نويسي

1393/1/2 10:40
نویسنده : مامان مرضیه
334 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به به عيد همگي مبارك امسال ما كه سالمونو خيلي خوب شروع كرديم چون سال تحويل رو خونه باباجون اينا بوديم خيلي خوش گذشت پدربزرگ مادر بزرگ (بابا و مامان باباجون)هم بودن همه دور هفت سين نشستيم و سال نو رو آغاز كرديم ايشالاه سال پر بركتي برا همه باشه.عكس ها هم همه دست جمعي نميشه گذاشت يه عكس از سفره هفت سين خونه خودمون ميزارم كه ماماني خيلي خودشو زحمت داده همونايي كه مهدمون داده رو گذاشته روي ميز و تمامخنده

اين سبزه هم كار كلاسي خودمونه يعني فقط كلاس ما داشتن و خودمون كاشتيم و آب داديم تو مهدمون به كمك مربي.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

mamane YaSnA
2 فروردین 93 12:29
بااجــــــــــــــــــــــــــــازه دوست جونی منـــــ** سلام دوست جونيا? واسه فرشته هاتون يک سورپزايز دارم!!!! عيد ميخواين تقويم عکس فرشتتون تو سفره7سينتون باشه؟؟؟!!! اونم چي؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!! باکمترين قيمت و باکيفيت ترين جــــــــــــــا!!! خودتون ببينين من تعريف نميکنم!!!! این نمونه هایی از تقویمها: تم فرشته هــــــــــــــا** تم باب اسفنجی** ................................................... کلوپ من: http://www.ninisite.com/clubs/detail.asp?clubID=27970 یا با این شماره در واتس آپ و وایبر یا اس فقط در تماس باشید با من
مامان حسین جون
2 فروردین 93 12:40
سلام به دوست عزیزم فرا رسیدن سال نو را به شما و خانواده محترمتون تبریک عرض میکنم و براتون بهترین آرزوها رو در این سال جدید آرزومندم انشالله که سال خوب و خوشی رو در کنار نیکان جون و همسر محترمتون سپری کنین
مامان مرضیه
پاسخ
مرسی عزیزم همینطور واسه شما