محمد نيكانمحمد نيكان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

نیکان تک ستاره شبهای من

نوبتی هم که باشه نوبت عکسای تولدمه از 1 سالگی تا 3 سالگیم .

1391/10/28 12:42
نویسنده : مامان مرضیه
864 بازدید
اشتراک گذاری

 

١سالگی باتمام عروسکامماچ

٢سالگی چون شب یلدا هم بوده کیکم شکل هندونس انجا هم خونه مامان جونمه شب یلدا همه اونجا دعوت بودیم منم کیک گرفتمو دور همی یه جشن کوچیک گرفتیم .راستی از لباسم نگفتم لباسمم زنبورکی هر موقع میرم جایی تولد اونو می پوشم خیلییم دوسش دارم

 

اینم که مال امسال جشن تولدم و تو مهد کودکم گرفتم بادکنک آراییییییییییی خوشکلشم مامان مرضی جونم انجام داده آخه مامانم مجری تخصصی بادکنک آرایییییییییییییییییییییی

بدو بدو ادامه مطلب و ببین کلی عکسم اونجا دارم

اینجا تولد آیناز جون دختر دایی بابا مجید سه یه هفته دیگم خودم  ٢ساله می شدم .لباسمم که واسه تولد خودم آماده کرده بودم مونجا افتتاح شد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نیم وجبی
27 دی 91 0:44
خدا حفظش کنه این جیگرو
مامان پرهام
27 دی 91 11:44
سلام چه مامان هنرمندي ان شا.. صد ساله بشي
maman ali
27 دی 91 12:55
چقدر با سلیقه
مامان آرسان
27 دی 91 19:55
سلام نیکان جووون به به خوشبحالت بخاطر داشتن مامان باسلیقه ای ک داری ماشالا هزار ماشالا به این مادر.باید از همچین مامانه هنرمندی همچین پسره بانمکی بوجود بیادوخدا حفظت کنه بوووووووووووس
مامان آیناز
28 دی 91 18:47
نیکان جون اگه نیوتن قبل از اکتشافاتش، صورت ماهتو میدید،تازه معنی جاذبه رو میفهمید.قربونت برم .از دور می بوسمت