محمد نيكانمحمد نيكان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

نیکان تک ستاره شبهای من

اسب سواری مو ببینیددددددددد

1391/11/8 11:13
نویسنده : مامان مرضیه
878 بازدید
اشتراک گذاری

٦ محرم امسال مشهد مقدس پابوس امام رضا رفته بودیم(سال٩١) .تکیه های محرمی رو نصب کرده بودم منم سوار اسب شدم و کلی خوشحال شدم واسه خودم

تو این عکس هم سیزده به در سال ٩٠ بوذه رفته بودیم آبشار طبس یه مسیر طولانی باید توی آب پیاده راه میرفتیم الاغ  برای سوار شدن کرایه میدادن منو علاقا سوار شدیم کلی کیف کردیم بقیه پیاده امدن

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نينا
8 بهمن 91 11:42
بد نگذره آقانيكان يه دفعه خسته نشيا
alagha
9 بهمن 91 12:29
سلام بر جیگر عل اقا خر سواری چه خوش گذشت یاد اون روزا بخیر روزای خوبی بود کاش روزگار برمیگشت کلا خوشم میاد که من میترسیدم بیوفتیم ولی تو داشتی کیف میکردی هیچ ترسی نداشتی