محمد نيكانمحمد نيكان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

نیکان تک ستاره شبهای من

درباره این روزا

1391/12/17 20:40
نویسنده : مامان مرضیه
333 بازدید
اشتراک گذاری

سلام این روزا مامانیم سرش خیلی شلوغ آخه دم عید و عروسیا به راهه وقت نمی کنه واسم پست جدید بزاره گریهدیروزم توی دانشکده پزشکی جشن نورزوز داشتن سفره هفت سینش رو مامان من واسشون انداخته ما رو هم به این جشن دعوت کردن که ساعت 8 شب مامانی به خاطر من که دلم شاد بشه به این جشن رفتیم .ما که رفتیم تمام دانشگاه اونجا جمع بودن جای سوزن انداختن نبود اما خانوم مسوول برگزاری جشن ما رو از در جلویی برد و ردیف اول نشستیم منم که هر چی مامانیم گفت کنار سفره واستا عکس بگیرم نرفتم جند تا از همون سر جام مامانم ازم گرفت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان رقیه
19 اسفند 91 8:42
خسته کارا نباشی عزیزم سفره قشنگی انداختی خانومی
مامان حسین جون
20 اسفند 91 18:39
آفرین چه مامان باسلیقه ای خسته نباشی مامان جون امان از دست شما پسرا که هرچی میگیم واستین یه عکس بگیرین گوش نمیکنین
دختر خاله
20 اسفند 91 22:45
سفره ی خیلی خوشگلی بود دستتون درد نکنه .جشن هم خیلی خوش گذشت
مامان پرهام
21 اسفند 91 9:19
سلام خاله جون جشن خوبي بود خوش گذشت عكس گولك و چرا نذاشتي تهنا تهنا عكس گذاشتي
مامان عرفان جون
23 اسفند 91 9:44
سلام نیکانی خاله، خوبی ؟،ممنون از پیامت این روزا سر مامان مرضی هم حسابی شلوغه موفق باشی عزیزم سال خوبی داشته باشی ...
نرگس مامان باران
17 فروردین 92 12:58
سلام عزیزم سال نو مبارک من یه دخمل قلقلی دارم که تو جشنواره عکس شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبلاگمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید و به دخترم باران مظفری امتیاز 5 رو بدهید چند لحظه بیشتر وقتتون رو نمی گیره ممنون از شما http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6