محمد نيكانمحمد نيكان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

نیکان تک ستاره شبهای من

عیددددددددد شما مبارک

1392/1/10 12:15
نویسنده : مامان مرضیه
383 بازدید
اشتراک گذاری

             

سال مار                                                        

سلامممممممممم 100  تاسلامممممممممم عید همگی تون مبارک انشالاه ساله خیلی خیلی خوبی داشته باشین .من که عیدمو با گریه شروع کردم مامنیو بابایی حاضر و اماده منتظر تحویل سال بودن من طبق معمول تو حاضر شدن اذیت میکردمو بابایی هم که دید 2 دقیقه تا تحویل سال مونده به زور گرفت حاضرم کرد منم نمی دونین چه گریه و جیغ جیغی راه انداختم همونطور سال نو آغاز شد ولی چشم که به عیدی افتاد خوشحال شدمو مامانو بابایی رو بوسیدم مامانی و بابایی هر سال توی دفترچم پول واسم میریزن و چون ما بچه ها از کادو بیشتر خوشمون مییاد واسم کادو هم خریده بودن 2تا کلت و یه دستبند مثه آقا پلیسا که می خوام آقا دزدا رو دستگیر کنم اینم عکسام.مامانی که هر سال سفره هفت سین اصلی و تو ویترین مغازش میچینه از ته مونده های وسایل یه چیزی هم واسه خونه سر هم کردخندهالبته که همونم خیلی خوشکل شده بود ببینین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بابا جونی
1 فروردین 92 19:45
سلام گل پسرم قربون خوش تیپیت بشم انشاالله سال خوب و خوشی داشته باشی و سالها کنار من و مامانی عید و جشن بگیریم خیلی دوست دارم
مامان حسین جون
3 فروردین 92 9:06
برما سالی گذشت وبر زمین گردشی وبر روزگار حکایتی، امید آنکه کهنه رفته باشد به نکویی واین نو همی آید به شادی سال نو بر شما وخانواده محترم مبارک
ali agha
5 فروردین 92 11:07
salam aidet mobarak niki jon aid didaniha khosh kozasht aiddi chighadr jam kardi andaze 1 tofang bozorg mishe . mibosamet jigare alagha
خاله فرخنده
12 فروردین 92 1:39
@};
عیدت مبارک عزیزم. سالی خوبی داشته باشی در کنار بابا و مامان گلت. بوووووووووووووس


ممنون خاله جونی شما هم همینطور