محمد نيكانمحمد نيكان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

نیکان تک ستاره شبهای من

قطار شادیییییییییی

1392/1/10 12:44
نویسنده : مامان مرضیه
380 بازدید
اشتراک گذاری

خونه خاله زهرای مامانی که رفتیم عید دیدنی آخرش همه رفتن و من پامو تو یه کفش کردم که می خوام واستم با محدثه بازی کنم خاله هم اصرار کرد ظهر بمونین ما هم همونجا ظهر موندیمنیشخندبعد از ظهر توی میراث فرهنگی جشن بود همه با هم رفتیم جاتون خالی خوش گذشت دم در هم برای یچه ها قطار شادی گذاشتن و کلی آدم عروسکی و حاجی فیروز که خیلی بچه ها رو خوشحال میکردن اینم عکسایی که گرفتیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان پرهام
7 فروردین 92 13:26
چه عكساي قشنگي گرفتي
دفعه بعد پرهام و هم با خودت ببري


چشم آخه شما اون روز مهمون داشتین
imane
8 فروردین 92 8:38
خوش به حالت کاش منم مث تو کوچولو بودم نمیشه جامون با هم عوض بشه؟؟؟؟؟؟


سلام عیدت مبارک خاله ممنون که بهم سر زدی خیلی خوشحال شدم
خاله علي جون
12 فروردین 92 19:34
با عرض سلام خدمت مامان خوب نيكان جان.
خيلي سايت قشنگي بود ،‌واقعا بايد به شما احسنت و هزار آفرين گفت.چقد مامان خوش ذوقي

سلام عزیزم ممنون که به ما سر زدی و این همه تعریف کردی می بوسمت
محمد
15 فروردین 92 23:51
سلام
خسته نباشيد ميخام عكس كوچولوتون رو بزارم توي البوم خبرم كنيد


سلام باشه خوشحال می شم
مامان رقیه
17 فروردین 92 23:52
خونمون همون بغل قطاره میومدی یه چایی در خدمتت باشیم


دیر گفتی میدونستم مزاحم میشدیم