محمد نيكانمحمد نيكان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

نیکان تک ستاره شبهای من

یه خاطره

1392/8/27 10:41
نویسنده : مامان مرضیه
267 بازدید
اشتراک گذاری

مامان:4 تا ماهی تازه گرفته بودم داشتم اولی شو داشتم تمیز میکردم که نیکان سر رسید

نیکان:ببینم ببینم .اون یکیای تو نایلونم ببینم

مامان :منم می خواستم اطلاعات عمومی پسرمو زیاد کنم گفتم مامان میخوای بدونی اسم این ماهی چیه؟

نیکان:آره چیه؟

مامان:اسم این ماهی قزل آلاست بگو قزل آلا

نیکان:خوب اسم اون داداشای دیگش چیه؟

مامان: چشام گرد شده بود .می خواستم لهش کنمخندهخیال باطل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان علی
30 آبان 92 12:27
نیکان جان چقدر خوردنی شدی ....
مريم مامان آريا
4 آذر 92 18:38
چقدر کلاهش زيباست و صدالبته گل پسرتون زيباتر فقط من هنوز نفهميدم گل پسر چند سالشه به ما هم سر بزنيد سلام ممنون که به ما سر زدین.24همین ماه 4 سالش تمام میشه