محمد نيكانمحمد نيكان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

نیکان تک ستاره شبهای من

تعطیلی جمعه

1392/10/8 10:12
نویسنده : مامان مرضیه
230 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز جمعه بود کار خاصی نکردیم بیدار شدیم و بساط صبحانه و یه دور کوچولو بیرون زدیم و نهار و واسه عصرونه مامانی کیک لبو پزیدو منم کمک کردم گردوهای کیک و شکستم .کیکم خوشمزه شده بود تنوع بود دیگه .عکسشم عصری مامان میزاره .بعدم یه تغییر دکوراسیون دادیم تو خونه تا جای بخاری گازی خلوت بشه و بتونیم بچسبیم بهش.خندهبعدم بازی های من در آوردی من که بازم عکسشو مامانم عصری میزاره.کوسن و بالشتای که دم دستم بوده رو روی هم می چیدم از روی صندلی میپریدم روش و چه قیافه ای میگرفتم که مثلا چقدر قوییم.

کیک لبو

 

 

رگه های لبوی قرمز توی این کیک خیلی خوشکلش میکنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان علی
7 دی 92 13:30
نیکان جان خوش به حالت که مامانت ازاین کیکای خوشمزه برات درست می کنه
علی آقا
8 دی 92 11:51
به به مجید آقا عافیت باشه هنوز می خواستم بنویسم که ببخشید بابایی از حموم آمده بود اون گوشه افتاده گفتم بیخیال کسی دقت نمی کنه امان از دست شما