محمد نيكانمحمد نيكان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه سن داره

نیکان تک ستاره شبهای من

یه اتفاق جالب

1391/11/14 12:47
نویسنده : مامان مرضیه
604 بازدید
اشتراک گذاری

٥ شنبه که مامانم آمده بود مهد کودک دنبالم یاشتیم میرفتیم که سوار ماشین بشیم که یهویی یه بچه گربه یا به قول خودم یه پیشی کوچولود ناز دوویید طرفم منم که عاشق پیشییام نزدیکش شدم و کنارش نشستم مامانم هم از فرصت استفاده کرد و ازمون عکس گرفت طفلی پیشیی خیلدگرسنه بود انگاری ازم کمک میخواست مامانم هم تو کیفمو نگاه کرد دید کیکمو نخوردم واسش ریختیم اونم بس گرسنه بود خوردش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان پرهام
15 بهمن 91 9:23
سلام گلگلي خاله پيشي بخوردت اين قد مهربوني به پيشي گفتي اشكال نداره كه كيكت و خورد يا نه
maman ali
18 بهمن 91 9:10
کجا رفتین نیستین این روزا....
نیکان جان خوبه ؟


سلام یه کم سرم شلوغ وقت نکردم چیز جدیدی بزارم ممنون که یاد ما هستید
مامان حسین جون
18 بهمن 91 11:12
وااااای پیشی !!!!!!آفرین نیکان جون خوبه که نمیترسی از پیشی ،من که از بس خودم میترسم حسین جونو نمیذارم نزدیکش بشه فکر کنم رو اونم ترس من اثر کرده باشه
مامان رقیه
1 اسفند 91 10:47
ای جانم چقد جالب میگم چقد کلاهش قشنگه