محمد نيكانمحمد نيكان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

نیکان تک ستاره شبهای من

نظرات (6)

مامان حسین جون
30 بهمن 91 12:34
نیکان جون عکسات خیلی نازه عزیزم


ممنون دوست خوبم
زهره
1 اسفند 91 19:50
سلام خدا پشت وپناهش باشد به وبلاگ من هم سر بزنید ومطالبش استفاده کنید منتظر حضور پرمهرتان هستم


حتما الان میام
مامان رقیه
3 اسفند 91 8:44
ای بابا مگه دوباره عروس شم میگم یه بازی تو وبلاگم شروع کردم تو هم بیا شرکت کن می بوسم گل پسر نازتو عزیییییییییییزم
زهره
3 اسفند 91 9:18
سلام مرضیه جان من دوباره امدم جند قصه واهنگ کودکانه گذاشتم منتظرت هستم عزیزم نیکان جان خوشمل خوبه


خوبه عزیزم ممنون چشم
حسین
7 اسفند 91 21:39
سلام نیکان جون چقد عکسات قشنگ بودن عزیزم
مامان حسین جون
8 اسفند 91 13:06
سلام مامانی امروز متوجه شدم حسین جون خودش به تنهایی اومده از وبلاگ نیکان جون سرزده و تازه براش نظرم گذاشته


عزیز دلم آره دیدم فکر کردم شما از زبون حسین جون نوشتید باریکلا به این گل پسر