محمد نيكانمحمد نيكان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

نیکان تک ستاره شبهای من

قصه دیروز

1391/11/29 11:19
نویسنده : مامان مرضیه
426 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام من خدارو شکر خوب شدم آخه هفته پیش نه خاطر حساسیتی که نفهمیدیم اخرش واسه چی بود خیلی داغون شدم ولی الان خوب خوبم شنبه ینی دیروز 28|11|91صبح غر غر کردم که نمیرم مهد و می خوام شبکه پوها ببینم مامانم هم مراعات مریضی مو کردو گفت ده کم ببین دیرتر میریم بابا رفت کاراشو انجام بده ساعتای 10:30زنگ زد حاضرین بیام دنبالتون ما هم حاضر شیدم رفتیم پایین نخیر بابایی نیامد که نیامد .سر کوچمون یه پارک هست مامانی گفت نیکان می خوای بریم پارک منم که از خدام بود گفتم بریم کلی بازی کردم بابایی 1 ساعت بعد آمد دنبالمون البته طفلکی تو بانک گیر افتاده بوده فکر نکنین بابام بد قولمامانی چند تا عکس گرفته ازم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

وانيا
29 بهمن 91 11:19
سلام

وبلاگتون خيلي عاليه ، اگه مايل باشي با هم تبادل لينك كنيم .

موفق باشي


سلام عزیزم من که لینکت کردم اما همه لینکامو تو صفحم نشون نمیده فکر کنم قالبم تعداد لینکاش محدوده اما من همیشه میام به وانیا جون سر میزنم
سمانه (مامان آرشام)
29 بهمن 91 11:28
وای چه نی نی نازی اگر دوست داشتین به نی نی ناز منم رای بدین کد 511 آرشام من http://shahrekhatere.niniweblog.com/post10.php
مامان کوثری
29 بهمن 91 11:30
اگر دنبال تقویم 92 با عکس کودکتون هستین!!! اگر میخواهید جشن تم دار بگیرین !!!! حتما سری به مابزنید و طرح های زیبا و بینظیر ما رو ببینید http://temparti.blogfa.com/ هر طراحی که شما بخواهید تو سریع ترین زمان انجام میشه :
عل آقا
29 بهمن 91 11:41
نیکان جون تو خیلی کوچک بودی اولین سرسره بازی تو یادت نمییاد.با مامانیت تو پارک خونه قبلیتون بودی منو خاله آمدیم بعد من تورو گذاشتم رو سر سره تو هم چهار دستوپا ازون بالا رفتی همه خوشحال شدیم خندیدیم دست زدیم از همون اول وروجک ناز بودی جیگر عل آقا
مامان حسین جون
30 بهمن 91 12:32
سلام مامانی خوشحالم که نیکان جون خوب شده
یه خورده کار داشتم نتونستم بیام جدیدا هم دارم وبلاگ پسر ابجیمو مینویسم وقتی برای وبلاگ پسریمون نمونده


ممنون از محبتت.به به عجب خاله مهربونی کامل که شد آدرسشو به ما هم بدین لطفا
خاله جون
30 بهمن 91 20:18
سلام خاله جون خدا رو شکر که خوب شدی مواظب خودت باش
مامان حسین جون
1 اسفند 91 9:09
دارم مینویسمش مطلبی داره میتونی بری سر بزنی ادرسش توی لینکای حسین جون هستش به نام پسرخاله عزیزم


چشم حتما
مامان رقیه
1 اسفند 91 22:41
میگم خونتون نزدیک پارک توحیده؟
کدوم مهدمیره نیکان؟
خودت کجا کار میکنی؟
نه جونم سوال دیگه ای ندارم فعلا خخخخخخخخخخخ


نه عزیزممدرس 20نزدیک پارک امام حسین(وحدت)
مهد آفتابگردون
مزون دارم عروسی مروسی داشتین در خدمتیم
لیدا
14 مرداد 93 11:39
ماشالا خدا حفظش کنه. از من بیشتر عکس داره. ایشالا بره تا عکسای دامادیش رو ببینیم. جوجو رو محکم ببوس
مامان مرضیه
پاسخ
واي ليدا جونم قربونت برم