محمد نيكانمحمد نيكان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

نیکان تک ستاره شبهای من

جشن نوروز 92مهد کودک

1392/1/11 19:05
نویسنده : مامان مرضیه
542 بازدید
اشتراک گذاری

چهار شنبه مهد کودکمون مراسم جشن عید و واسمون توی کانون پرورشی فکری کودکان گرفته بودن مامانم لباس خوشکل عیدمو تنم کرد و رفتیم جشن منو تحویل مربیم داد و گفت من کار دارم میرم ولد جون دیده بود مامان باباهای همه هستن قرار مشتری ها رو به عصر منتقل کردو نیم ساعت بعدش آمد ما هم که اولین گروه بودیم که برناممون رو اجرا کردیم وقتی رفتم روی سن و مامانمو دیدم داره واسم دست تکون میده کلی ذوق کردم آخه من نمی دونستم مامانم برگشته خودمونو معرفی کردیم و شعر بهار و خوندیم  

   و جایزه هم گرفتیم از آخرم مامانم ازم چند تا عکس گرفته

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بی نام
27 اسفند 91 10:59
سلام ایفل به مامان هنرمندت ...چه لباسای نازی داری نیکان جون سال خوبی رو واسه تو و مامان با سلیقت آرزومندم ..عیدت پیشاپیش مبارک ...
maman ali
27 اسفند 91 11:16
بهار بهترین بهانه برای آغاز و آغاز بهترین بهانه برای زیستن آغاز بهار بر شما مبارک