محمد نيكانمحمد نيكان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

نیکان تک ستاره شبهای من

نظرات (9)

ناشناس
17 فروردین 92 11:46
اگر شما بودی بنظرت کدومو نجات میدادی؟ من خودموو......................



من که فکرکنم از ترس غش کنمو نتونم کسیو نجات بدم. بابا خودت که کنار واستادی




ناشناس بد نیست یه اسمی هم واسه خودت پیدا کنی
نا شناس
17 فروردین 92 16:58
من همینجوری گشت میزدم که به وبلاگ زیبات برخوردم تو وبلاگها به نظر زیباتر آمد حالا هرچی شمادوست داریدبه من بگید واسه آینده دارام میگردم تا ببینم چی ایجاد کنم چه جوری باشه ممنون میشم به من ایده بدی پسر خوشکلتو از طرفم ببوس نازنین.


عزیزم میخواستم مزاح کرده باشم
مامان رقیه
17 فروردین 92 23:51
میگن منطقی اینهه که مادرو نجات بدی چون شوهر و بچه رو میشه دوباره داشته باشی ولی مادرفقط یکیه ولی من با جرعت میگم بچه ام خودم مادرم . اگه این سوالو از پویا پرسیدن نهایت اختیارو بهش میدم منو رها کنه و بین عشق و بچش تصمیم بگیره
مامان آریا
18 فروردین 92 11:05
سلام سال نوتون مبارک
مامان پرهام
18 فروردین 92 12:39
به دليل مسايل امنيتي و عواقب شايد ناگوار قادر به پاسخگويي نمي باشم
ali agha
19 فروردین 92 19:39
ansan tazamani ke ashgh nadare mamanesh vali vaghti ashgh dar beshe be tor tabiai sare nanasho mikone zire ab vaghti bache dar mishe bachash mishe hame ash ghesh in gofte vase mardo zan mosh tarake


javabe jalebi bood mamnoon
مامان حسین جون
20 فروردین 92 10:15
سلام مامانی چقدر سوالت سخته!!!!!!!
من نمیتونم انتخاب کنم همه شونو میخوام آخه خیلی دوستشون دارم اگه نتونم همه شونو نجات بدم شاید خودمو بندازم تو آب


وای عجب جوابی به نظر منم بهترین کارو می کنی آخه بدون هیج کدوم نمی شه زندگی کرد البته به شرطی که آدم جرعتشو داشته باشه
حسین جون
26 فروردین 92 21:10
سلام من 1 رو انتخاب میکنم خون هنوز زنوبخه ندارم


خوشبه حالت حسین جون که اینقدر بزرگ شدی و پیغام میدی ایشالاه زن وبچه دارم میشی
مامان زهرا
24 اردیبهشت 92 18:22
وای خدایا شما چه سوال سختی انتخاب کردی فکر کنم یه لحظه جو گیر میشم که میتونم همه رو نجات بدم و انقدر دست و پا میزنم که کمکشون کنم که خودمم غرق شم ولی اونجا هم اول میرم سراغ ایلیا جونم وای خدایا قلبم میگیره وقتی بهش فکر میکنم