محمد نيكانمحمد نيكان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

نیکان تک ستاره شبهای من

نیکان پلنگگگگگگگگگگگگگگگگ

1392/2/30 12:06
نویسنده : مامان مرضیه
209 بازدید
اشتراک گذاری

یه روزی یه خانومی آمده بود توی مهدمونو رو صورتمون نقاشی کرد من از اون جایی که عاشق گرگام به مامانم کفتم دوست دارم شکل گرگ بشم مامانمم به مربیم گفت اگه میشه نیکانو شکل گرگ کنید .بعدش منو این شکلی نقاشی کردن حالا دیگه نمی دونم چه قدر شبیه گرگ شدم بیشتر شبیه پلنگم نه؟شادیم گربه؟فرقی هم نمیکنه من عاشق همشون هستمحلا ان شما واینم نیکان پلنگگگگگگگگگ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

شلمان
30 اردیبهشت 92 14:02
اتاق کودکتان را متحول کنید وسیله ای شیک و تک برای کودک دلبندتان WWW.LASTKALA.COM
مامان علي
7 خرداد 92 10:46
سلام عزيزم چقدر خوشكل شدي ؟ چقدر ماهرانه نقاشي كشيده رو صورت پسر نازم....
فاطمه؛دختر خاله مهديه
8 خرداد 92 14:36
______________&&&____&&& ______________&&&____&&& ______________&&&____&&& ______________&&&____&&& ______________&&&____&&& &&&&&&&______&&&____&&& &&&&&&&______&&&____&&& _____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&& _____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&& &&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&& &&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&& _______________________________&&&________&&& ______________________________&&&&&&&&&&&&& ______________________________&&&&&&&&&&&& &&& &&&______&&&&&______&&&&&&& &&&______&&__&&_____&&&&&&& &&&&&&&&&&&&&_____ &&& __________&&&________&&& __________&&&________&&&&&&& ____&&____&&&_______&&&&&&& ____________&&& _____________&&&