محمد نيكانمحمد نيكان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

نیکان تک ستاره شبهای من

کلاس ژیملاستیک اززبون مامانی

1392/4/26 13:00
نویسنده : مامان مرضیه
237 بازدید
اشتراک گذاری

من به نیکان جونم قول داده بودم یه کلاس وزرشی   واسش ثبت نام کنم چون تابستون نمی برمش مهد از اون جایی که کارای ورزشکاری رو به قول خودش خیلی دوست داره گفتم بفرستمش زیملاستیک بعد کلی گشتن و پرسو جو بلاخره یه جایی پیدا کردم (اینم بگم هر کی از اول تابستون نیکانو دیده پرسیده کلاس چی میری میگه زیملاستیک) رفتم پرسیدم گفت 4 سال به بالا دیگه با کلی اصرار که پسرم خیلی علاقه داره و از این حرفا گفتن بیارینش روزای فرد .خلاصه روزش رسید بردیمشو آقا از در  تو نمی یاد گیر داده نمی خوام برم منم رفتم اداره دارایی یه کم پایین تر از کلاسشون کارمو انجام دادم از سر برگشت کلی تو گوشش خوندم قبول کرد بریمو دیگه آخرای کلاس بود یه کم نگاه بچه ها کرد .بعضیها لباس داشتن از اونجا رفتیم لباس مخصوص هم گرفتیم شاید آقا ذوقی نشون بده و بره .جلسه بعدی هم آمادش کردم با هم رفتیم یه کم اول نگاه میکرده با کلی خواهش و التماس رفته با کمک مربیش از روی خرک پریده باز اومده میگه بریم خلاصه با هم آمدیم و بی خیال شدیم جلسه بعدم من کا داشتمو نرفتیم حالا تا ببینیم فردا چیکار میکنه این آقا کوچولو.البته با لباساش ازش تو خونه در حال انجام حرکات نمایشی عکس گرفتم .عاشق این جور کاراست نمی دونم چرا تو کلاس وای نمیسته البته به قول خودش که تو کلاس همش بهش میگفتم برو مامان ببین چه حرکات خوبییاد میدن صداشو کلفت میکنه میگه من خودم وهمرو بلدم وای که چقدر جیگر میشی تو این لباس

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان درسا
27 تیر 92 6:55
وای چه ناز شدی نیکان جون کار خوبی کردین که کلاس ورزشی میبرینش [چشمک
ممنون عزیزم
باباجونی
27 تیر 92 19:41
بابا فدای تو خوشتیپش بشه چقدرم این لباسا بهت میاد ورزشکار بابا
مامان علي
29 تیر 92 11:05
چقدر بامزه اي پسمل بخولمت پس همه حركتا رو بلدي ... آفرين
دوست
5 مرداد 92 18:39
به به جه پسر ورزشکاری