محمد نيكانمحمد نيكان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه سن داره

نیکان تک ستاره شبهای من

آبرنگ بازی

1392/5/2 11:19
نویسنده : مامان مرضیه
283 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دیروز با مامانی رفتیم که واسم دفتر نقاشی بخره منم به قول خودم هی هی گفتم آبرنگ میخوام و مامانیم واسم خرید .ظهر با هم با آبرنگ نقاشی کردیم منم گفتم می خوام رو صورتم بکشم مامانیم گفت بیا رو صورتت شکل پیشی بکشم البته من اصلا درست واینمیستادم و هر یه خطی که میکشید میرفتم بابای بیچارمو از خواب بیدار می کردمو می پرسیدم .بابایی خوشکل شدم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان علي
7 مرداد 92 9:45
خداي من چقدر مامانت باسليقه هست ...
مامان حسین جون
12 مرداد 92 17:42
آفرین به مامانیچقدر شما هنرمندین بابا نقاش واااااااای چه پیشی خشنیخودمونیم نیکان جون ناز شدیامخخصوصا عکس آخریت
مامان حسین جون
17 مرداد 92 15:04
خداحافظ ای ماه غفران و رحمت / خداحافظ ای ماه عشق و عبادت

خداحافظ ای ماه نزدیکی بر آرزوها / خداحافظ ای ماه مهمانی حق تعالی

خداحافظ ای دوریت سخت و جانکاه / خداحافظ ای بهترین ماه الله

آپم بیا عزیزم منتظرتم


ببخش عزیزم متوجه نشدم