محمد نيكانمحمد نيكان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

نیکان تک ستاره شبهای من

نیکان عزیزم تولدت مبارک

1392/9/25 13:14
نویسنده : مامان مرضیه
1,214 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی و بابایی نیکان جون رفتن تهران قراراه برگردن برای نیکانی (به قول آریا جون ) تولد بگیرن منم خاله راضی هستم اومدم عکس نیکانی جونو بزارم دوباره هم می گم نیکان عزیز شیطون بلا تولدت مبارککک

ممنون از همه كساني كه نظر دادين من تاييد نكردم تا مامان نيكان خودش ببينه و جواب بده بازم ممنون

عکس نیکان جون در متولدین امروز نی نی وبلاگ

هستی خانم
هستی خانم
ماندانا
ماندانا
اتنا جونم زندگی مامان و بابا
اتنا جونم زندگی مامان و بابا
یاشار
یاشار
آریا
آریا
محمد نيكان
محمد نيكان
حسین
حسین
آوینا
آوینا
عرشیا
عرشیا
سنا
سنا
جانان
جانان
ارتین جووون
ارتین جووون
ســـنا
ســـنا
ماهان
ماهان
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان علی
24 آذر 92 10:25
عزیزم یکسال دیگر از بدنیا آمدن تو گذشت و امیدوارم بهترین سال عمرت را پیش رو داشته باشی تولدت مبارک ممنون خلاه جون
مامان نازنين
24 آذر 92 10:27
تولدت مبارك
میترا
24 آذر 92 12:56
خاله جان تولدت مبارک
ارغوان و امير عباس
24 آذر 92 15:19
تولدت مبارک
بهار
24 آذر 92 19:18
تولد گل نازتون مبارک باشه. ایشالا همیشه سالم و سلامت باشن.
ماماني عرفان
25 آذر 92 11:47
سلام خاله جوني نيكان من مامان عرفانم خواستم بگم اگه ميشه منم راهنمايي كنين چطورين از خدمات ني ني وبلاگ استفاده كنم تا تولد پسرم و با عكسش بندازه سلام عزيزم بايد وارد قسمت ني ني من در مديريت وبلاگ بشين و اطلاعات تولد و عكس عرفان جون بزارين ممنون كه به سايت نيكان آمدين
ماماني عرفان
25 آذر 92 11:51
تولدت مبارك الهي 100 سال زنده و پاينده در كنار ماماني و بابا باشي عزيزم ممنون سمیه جون