محمد نيكانمحمد نيكان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

نیکان تک ستاره شبهای من

مهمونییی

1391/11/26 19:17
نویسنده : مامان مرضیه
355 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 2شنبه دوستای مامانی آمده بودن خونه ما دوستای منم آمده بودن محمد و فاطمه زهرا که خواهرو برادرن امیر عباس و علی سام و گولک جونمم آمده بود منم که تا مفعی که مهمونا آمدن شنکه پویا می دیدم خاله ایمانه که آمد خوابم برد همون وسط پذیرایی خوابیدم همه امدن من آخرییا بیدار شدم ولی همون کمم با دوستام بازی کردم بهم خوش گذشت مامانمم عکس گرفت از منو دوستام ولی بس که وول ویخوردیم خوب نشدهگریهکه بزارم حالا اگه عکسای خاله راضی خوب شده باشه ازش میگیرم میزارم تا بععععععععد

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان حسین جون
18 بهمن 91 11:10
سلام آره والا امان از دست این بچه ها مگه میذارن یه عکس ازشون گرفت من که وقتی میخوام عکس بگیرم کلی عکس میگیرم تا شاید یکی دوتاش خوب بشه
imane
21 بهمن 91 9:55
من که آمدم داشتی پفک میخوردی ولی بهم ندادی ناقلا، منم یواشکی برداشتم خوردم