محمد نيكانمحمد نيكان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

نیکان تک ستاره شبهای من

مسابقهههههههههه مسابقههههههههه

1391/11/24 13:40
نویسنده : مامان مرضیه
273 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای با مرام .رفتم به وب حسین جونم دیدم منو نیکانو به مسابقه دعوت کردن ازتون ممنوننیییییییییم

موضوع:هدف از درست کردن وبلاگ برای کوچولوهامون  

قانون مسابقه:دعوت از سه دوست عزیز دیگه 

   والا تنها دلخوشی پدر مادرا بچه ها هستن .بعد از یک سالو هشت ماه زندگی مشترک رحمت الهی شامل حال ما شد ویکی از بهترین نعمت الهی که فرشته های روی زمین و پاک و معصومند به ما هدیه شد منو بابایی هم اسمه تورو نیکان یعنی بهترین و نیکترین روی زمین گذاشتیم و با نام پیامبر یعنی محمد معطرش کردیم چون همیشه برات بهترین ها رو میخواستیم توسط   خاله راضی بابا نی نی وبلاگ آشنا شدیم و ازش کمک گرفتیم و چون اون اول واسه پسرش وب ساخته بود به من یاد دادو من هم تمام وقتم رو صرف این کردم تا شادترین لحظه های در کنار تو بودن رو به بهترین شکل ممکن برات ثبت کنم که وقتی بزرگ شدی هر وقت از این دنیای بیرحم آدم بزرگا دلت گرفت یه سری به وبت بزنی و روحیاتت دوباره شادوپاکو معصوم و با گذشت بشه مثل بچه گییات .یکی دیگه هم این که دوست داشتم قد کشیدنت و بال و پر کشیدن و بالیدن و مرد شدنتو لحظه به لحظه واست ثبت کنم .امیدوارم هدفمو تونسته باشم همونتور که تو قلبم هست به زبون آورده باشم

دوستای عزیزی که دعوت میکنم:

1-پرهام عزیزم و خاله جون که ساخت وبم رو مدیونشم

2-علی جونو مامان مهربونش

3-عرفان جونو مامانش 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)